20090325

a person like me, deserve lonely.

i'm a person like to do things behind, not guang ming lei luo (光明磊落),
coward, gan nu bu gan yan (敢怒不敢言), too ego, always feel myself is the greatest person,
not substance, i love to act like i'm very noble, and i love to do backstabbing things,
i always think ppl cant do work, only myself can... and i love to make small things become big, the bigger, the more i love...

and i'm a xiao ren (小人)。

good.. this is me, so, everyone,
please, don't friend with me anymore...

a person like this, deserve lonely.

12 条评论:

  1. ooi,我也是小人~~~
    那我们一起做朋友啦~~
    好不好啦?? no.2?

    回复删除
  2. 不可以,都讲我要孤独了咯…

    回复删除
  3. 一起咯~~~
    我也喜欢孤独一人~~

    回复删除
  4. "i'm a person like to do things behind"-这是神秘!!
    "gan nu bu gan yan" - 这是能忍!!
    "i always think ppl cant do work, only myself can" - 这是自信!!

    回复删除
  5. ....hahahahaha....

    aiyo.. dun care that kind of slut bitch person lo.. or i call someone to chop his XX lo...

    回复删除
  6. 不要这样嘛~~
    物以类聚~~
    所以我们要做朋友!!!
    然后我们两个人一起孤独~~

    回复删除
  7. 那我和24和你做朋友~~
    我们三个一起孤独~~~
    ==
    阿佩~不要难过~~加油加油~~

    回复删除
  8. 我的人格,被一个用心交的朋友,为了一点小事,可以说简直是没有中的事而完全被否定,我真的很难形容。

    我有一种被人家背叛,利用的感觉,不,可以很肯定,我们都被他利用了。

    jun; 谢谢你……我喜欢你的翻译方法~

    when i realize it is the end of this friendship, tears drop silently, and he will nvr know this.

    心情真的是超级他妈的不好!

    回复删除
  9. Jun你太神了!哈哈!

    阿佩,咱们彼此彼此。。

    seem like we just one big family, we're not lonely =)

    回复删除
  10. 据我所认识的你,敢怒敢言,光明正大,办事低调,信心满满。

    这是为什么,我喜欢问你意见。因为你不会因为我是你的好友而不把我的弱点告诉我。

    相反的,人家只看到我的缺点,你却能注意到我小小的优点,让我慢慢拾回我的自信…

    你大事化小,小事化无。朋友伤心难过,你愿意倾听。而重不把秘密都出去。

    虽我朽木不可雕,再烂的成绩,多少人都觉得我无可救药,你仍耐心教我。

    这样的一个你,真是超级他妈的。。干!怎么也被欺负,也能被说到这样。

    一些人还真是奇怪,人果然是和自己同一族群的人才能长久共存。。

    回复删除
  11. 怎样都无所谓了。
    i too tired to say anything.
    反正我是小人,哈……

    反正都说那艘叫"friendship"的船都沉了,
    那么还救它来干什么?破了的船,就让它沉吧。

    回复删除
  12. 你还有别的船~~~不要担心阿~

    回复删除